Η 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, όπως αυτή έχει ανακηρυχθεί το 1992 από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, εστιάζει την προσοχή στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία, με σκοπό να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής τους και να υλοποιηθούν μεταρρυθμίσεις που θα αναπτύξουν τις προοπτικές για την κοινωνική τους ενσωμάτωση ώστε να γίνει η ζωή τους ΙΣΗ με τη δική μας.
Τα άτομα με αναπηρία, αντιμετωπίζουν εμπόδια στην καθημερινή ζωή, εφόσον η κοινωνία πολλές φορές δε λαμβάνει υπόψη τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης ομάδας πληθυσμού, με αποτέλεσμα τα άτομα αυτά να βιώνουν την περιθωριοποίηση, τη στέρηση της συμμετοχής στα κοινωνικά, δημόσια αγαθά και υπηρεσίες, που θα έπρεπε να είναι κοινά σε όλους.
Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καλλιέργειας της ενσυναίσθησης στους μαθητές μας, τη Δευτέρα 3/12/2018 οργανώθηκαν, με ευθύνη κυρίως των εκπ/κών του Τμήματος Ένταξης, της Παράλληλης Στήριξης, της Τάξης Υποδοχής αλλά και σε συνεργασία με όλους τους εκπ/κούς του σχολείου όλων των ειδικοτήτων, βιωματικές δράσεις ανά τάξη με στόχο το σεβασμό της ατομικής αλλά και ομαδικής ιδιαιτερότητας.
Οι βιωματικές δράσεις αναφέρονταν και αφορούσαν τη Λεπτή Κινητικότητα, τις Κινητικές Αναπηρίες, την Κώφωση και Βαρηκοΐα, την Τύφλωση και γενικότερα τα προβλήματα όρασης , την ανάγνωση της γραφής Braile, τον Αυτισμό, τη Διάσπαση Προσοχής, τα Συναισθήματα, την έννοια γενικότερα «Ικανότητα» και πώς την αντιλαμβάνονται και την εννοούν οι μαθητές , τις Συμπεριφορές που μειώνουν με αρνητικούς χαρακτηρισμούς, πληγώνουν και περιθωριοποιούν Άτομα με Ειδικές Ανάγκες. Στο ίδιο πλαίσιο οι μαθητές σε ορισμένες τάξεις παρακολούθησαν σχετικές ταινίες μικρού μήκους είτε έγινε ανάγνωση σχετικών παραμυθιών με στόχο τον προβληματισμό και τη συζήτηση.